30 теплих ілюстрацій про сім’ю, які зігріють ваше серці

 

30 теплих ілюстрацій про сім’ю, які зігріють ваше серці

Після перегляду цих картинок хочеться міцно-міцно обійняти своїх близьких.

Вкотре переконуюся, що мистецтво може творити чудеса. Коли у мене був поганий настрій, мені на очі попалися ілюстрації талановитої художниці Soosh. Вона створює такі теплі роботи, які миттєво розтоплять навіть крижане серце. 

В ілюстраціях Сніжани Суш справжнє щастя — радісна сім’я, любов, турботливі батьки і веселі малюки. Вона нагадує нам про те, що дійсно важливо в нашому житті. Помилуйся і ти!

Щастя бути разом

Спільні сніданки — це чудово

Тільки з рідними ти вирушаєш в захоплюючу подорож не виходячи з дому

Турбота про рідних — ось що найголовніше

Сюрприз для мами

Найсильніший зв’язок

В очікуванні чуда

Мама завжди поруч

Вона постійно чекає твого дзвінка

Сімейні свята завжди веселі

Тати і доньки

Всі батьки хочуть максимально захистити своє чадо

Одужуй швидше!

Час грати

Група підтримки

Так виглядає сімейний відпочинок

Ділимося досвідом

Старший брат завжди допоможе

Втомилися

Чарівний момент

Любов і ніжність

Я буду твоєю тінню

Коли дітлахи награлися

Магія дотику

Спільне проведення часу

Щасливі люди завжди поділяться щастям з іншими

Сім’я — це не просто родинні зв’язки

Мамина помічниця

Навіть прибирання разом — це чудово

Батьки завжди будуть пишатися тобою!

Здається, художниці вдалося передати у своїх роботах набагато більше, ніж можна описати словами.

Вам сподобалися ці зворушливі фото?

Коментарі